2017. július 11., kedd

Zöldséges currys spagetti

Újságban talált receptek sokszor adnak ötletet amit  úgy variálhatok ahogy nekem jó  és  főleg ami éppen van itthon:-) Így született ez az egyszerű és igen finom tésztás étel.
                                                                              
Hozzávalók: Vegyes zöldség/sárgarépa , fehérrépa,  zeller,karalábé/, fűszerek: só, currypor, őrölt bors, 10 dkg reszelt sajt,1 dl  főzőtejszín, 2-3 evőkanál tej, spagetti.
Elkészítése: Zöldségek feldarabolva  mélyhűtőben várattak felhasználásra. Ezeket kevés olajon megdinszteltem /fagyott állapotban szoktam mivel így sokkal jobb az állaga és íze is/ természetesen ezt friss zöldséggel is lehet, sót kevés őrölt borsot és 1 mokkáskanál curryport szórtam rá  felöntöttem kb. fél dl vízzel és lefedve hagytam puhulni. Ezután öntöttem rá a tejet és kb. 1 dl főzőtejszínt beleszórtam kevés reszelt sajtot és hagytam besűrűsödni. Tésztát szokásos módon kifőztem és mikor leszűrtem leöblítettem beleöntöttem a zöldséges masszába majd átforgattam. Tálalásnál  reszelt sajtot szórtam még a tetejére.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: